Wat is Museum Escape: A Night at the Museum?

Museum Escape is een Real Life Game, dit betekent dat jij als bezoeker de hoofdrol speelt. We maken gebruik van inspiratie uit de wereld van escape rooms en immersief theater, maar het is geen van beide! In 3 uur tijd beleef je een museum na sluitingstijd, binnen de muren van het museum gebeuren namelijk mysterieuze en onmogelijke dingen. Door uitdagingen aan te gaan, puzzels op te lossen en de interactie op te zoeken met professionele improvisatie-acteurs, kan je ontdekken wat er aan de hand is. Hoe ziet jouw geschiedenis er straks uit? De Tijd zal het leren!

De Ervaring

Wat kan ik verwachten?

Dit houden we grotendeels geheim! Net als bij escape rooms, is een groot deel van de lol het ontdekken van het verhaal. Wat we kunnen verklappen is dat je in ongeveer 3 uur een episch avontuur gaat beleven in de inspirerende omgeving van het museum, na sluitingstijd.

Zakelijk

Is Museum Escape een leuk bedrijfsuitje?

Zeker! Je gaat met je team op pad en zal elkaar zeker nodig hebben tijdens de ervaring. Museum Escape is gemaakt voor een grote groep mensen, die in kleinere groepen tot 6 personen op onderzoek uit gaan. Als je met meer dan 6 personen komt zul je elkaar dus zeker tegenkomen, maar niet alles samen doen! Zo is er naderhand nog veel om over te praten en te ontdekken, want een andere groep zal een ander verhaal hebben ontdekt dan jij.

Boeken en annuleren

Kan ik een optie nemen op een avond?

Dit is helaas niet mogelijk, in verband met de verplichtingen die we aangaan richting museum, horeca, acteurs, etc.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op!